keskiviikko 27. lokakuuta 2010

Jos mä saisin, niin sitten mä saisin.

Nyt mä haaveilen vaan.
Kun ei muutakaan tekemistä ole.
Ei ne maailman murheet minnekään katoa.
Niin kuin ei mun tiskit tai pyykitkään.
Siksi mä nyt haaveilen.

Näistä:
1. Schollin syväkosteuttavasta jalkavoiteesta (tän mä ehkä saisin jo ostaa, kun ei mulla ole jalkavoidetta)

2. Lorealin Studio secrets meikinpohjustusvoiteesta (tätäkään mulla ei ole niin ehkä saisin ostaa. mulla oli näyte ja käytin sen. se ei tehnyt vaikutusta ja ihmettelin että mitäs turhaketta tämäkin on. seuraavana päivänä tein meikkipohjan taas ilman tätä ja huomasin silloin eron eiliseen. huh.)

3. Sen mansikkasuihkugeelistä (tää maksoi cittarissa 2e enkä antanut itseni ostaa!)
4. Mavalan Mavadry kynsilakankuivattajasta (koska jos mulla olis tää, niin lakkaisin useammin. koska en malta odottaa että lakka kuivuis)

5. Siveltimestä, jolla levitetään kasvonaamio (koska kun kaveri teki kosmetologikoulussa mulle kasvohoidon, se tuntui ihanalta kun se naamio levitettiin siveltimellä kasvoille. tahdon.)
6. Euroshopper mangopapaija-nestesaippuasta (tätä oli juhannuksena mökillä. se tuoksuu ihanalta. se maksaa cittarissa 99 senttiä. joskus vielä...)
7. Palmoliven pomegranatesuihkugeelistä. (koska se tuoksuu ihanalta ja mainoksessa lukee ihan pikkupikkupräntillä "ole hyvä ja vältä julkisilla paikoilla kylpemistä")

8. Head&Shoulders dry scalp care shampoosta (koska päänahka on kuiva. duh!)
9. Elvitalin latvaspraysta (koska hiusten latvatkin on kuivat) 
10. Herbinan MarjaSpa naamiosta kasvoille (koska se kuulemma on ihanan tuoksuista ja kosteuttavaa).
Jaa, miten niin olen vähän fiksoitunut nyt kosmetiikkaan ja saan sen pelkästä ajattelemisestakin mielihyvää? Olen miettinyt tätä psykoloiselta kannalta kyllä, koska en koskaan aiemmin ole käyttäytynyt näin, ja olen tullut siihen tulokseen, että tämä on eräänlainen defenssi kylmää ja kovaa maailmaa kohtaan. Joku ratkeaa lohtusyömään tai ryyppäämään, minä googlailen kosmetiikkaa ja käyn hipelöimässä purkkeja kaupassa. Annan sen itselleni anteeksi, jos pysyn järjissäni tällä keinolla.

Ei kommentteja: