torstai 13. joulukuuta 2012

5 hyvää asiaa tänään

1. kävin virastossa. kaikki on selvää. sain kehuja: olen tehnyt kaiken oikein, en saa muuttaa mitään, mulla menee paremmin kuin useimmilla asiakkaillaan, seuraava yhteydenotto VUODEN päästä sähköpostitse. huippua.




2. bussissa näin tytön, jolla oli jaynen pipo! itsenäisyyspäivänä pidettiin firefly maraton, jota ennen käsite jayne's hat oli tuntematon minullekin. ja jo viikkoa myöhemmin jaynen pipo tuli vastaan :D huippua.



3. kävin ostamassa loput joululahjat ja löysin kaikkea kivaa! itselleni ostin helmikorujen punontasetin, santelipuusaippuaa, tillin&sipulin makuisia ruislastuja ja wasabipähkinöitä.



4. osallistuin oluita koskevaan tutkimukseen ja se oli ihan muksaa. rentoa, sai kahvia ja meetvurstileipää (leivässä oli ihania siemeniä, mistähän semmoista voisi ostaa) ja lahjakortin stockalle. mulle tuli siellä paitsi hyvä olo siitä, että olen jo näin vanha ja sinut itseni kanssa, myös huippuälykäs olo! jos haastattelija kertoo hyvin selväsanaisesti, mitä nyt tehdään ja mikä tällä jutulla on tarkoituksena, niin kuinka voi olla niin vaikeaa tajuta ja seurata ohjeita? melkein ärsytti kun haastattelija otti syyn niskoilleen, "sori selitin huonosti". no etpäs selittänyt vaan selkeästi ja hyvin, nää daijut ei vaan tajua!

5. tällä viikolla on ollut hirveästi tekemistä ja paljon tärkeiden asioiden hoitoa. huomenna kun jaksan vielä pakertaa to do-listan parissa ja käydä gynekologilla (jaiks!), niin illalla saan viedä itseni amorphiksen keikalle :) amorphis on mun ykkössuosikkijeesbändi. olen myös varannut itselleni option olla menemättä keikalle ja jäädä kotiin, jos siltä tuntuu. jos esimerkiksi olen liian järkyttynyt gynellä käymisestä.
ja sitten lopuksi diskleimeri, että en omista oikeuksia yhteenkään näistä kuvista, vaan ovat googlen kuvahaulla löytyneitä osumia eri nettisivuilta. kiitsa.


Ei kommentteja: