tiistai 11. joulukuuta 2012

5 hyvää asiaa tänään: pelottava putki edition

Nyt menee niin putkeen, että vähän jopa pelottaa.

1. Kirjoitin tänään joulukortit :) Ne on raahattu n. 1100 km päästä melkein vuosi sitten, niitä on 24 kpl ja päätin, että lähetän ne nyt kaikki vaikka väkisin. Ostin männäviikolla 24 postimerkkiäkin ja vaikka ei kauhea jouluhenki ollutkaan päällä niitä kirjoittaessani, tuli hyvä mieli kun suljin ne punaiseen kuoreen. Mulla on ainakin 24 ihmistä elämässäni.

2. Sain kutsun osallistua erääseen tutkimukseen ylihuomenna. Pari tuntia keskustan hulppean hotellin kabinetissa laatututkimusta, tarjolla suolaista purtavaa ja lopuksi saa ihan hyvän palkkion. Mahtavaa.

3. Veli soitteli ja kysyi, voisiko tulla peseytymään mun luo, kun omassa asunnossaan tehdään torstaina homemittauksia ja siellä ei saa tällä viikolla laskea vettä. Sanoin tietty että sopii tulla MUTTA olin ovela ja komensin veljen kauppareissulle mun puolesta (= "voitko poiketa matkalla kauppaan ja tuoda ruokaa"). Mahtavaa. Vielä mahtavammaksi homma meni, kun alkoi tehdä mieli sipsiä tv-leffan kaveriksi ja perään lähetetyllä tekstarilla sekin homma hoitui. Hihii.

4. Äsken soitti ystävä ja kysyi haluaisinko lähteä hänen puolestaan hänen maksamallaan lipulla katsomaan Hobittia tänä yönä sen ensi-iltaan. Päivämääräsekaannuksen vuoksi ystävä ei itse pääse paikalle. Epäitsekkäästi ja hyväsydämisenä ihmisenä suostuin :D Lähden siis tossa 2,5 tunnin päästä kohti keskustaa ja elokuvateatteria, voi hitsi, voi harmi. Mun päänsisäiset taivaskanavat tuolla makkarissa vetää välillä vertoja ihan jopa elokuville, mutta veikkaan että Hobitti on vähän parempi silti.

5. Miksi tää viides on aina niin vaikea? Ehkä kun on jo neljä huippujuttua, ei viidenneksi viitsi kirjata mitään tylsää. Olkoon viides hyvä asia tänään siis vaikka tunne: kaikki on just tänään hyvin ja olen onnellinen!

Ei kommentteja: