sunnuntai 17. lokakuuta 2010

Happy feet

Tänään vain pikainen postaus kuulumisista ja pikakatsaus jalkoihin :D

Viikko sitten lauantaina kylvetin jalkani, poistin kuollutta ihosolukkoa hellästi raspaamalla ja sen jälkeen joka ilta olen rasvannut jalkani joko jo edesmenneellä Freemanin rasvalla tai laventelijalkavoiteella.  Perjantaina saunassa istuskelin ajatuksissani ja myös jalat muhi sen verran, että oli helppo rapsutella kovettumien kuollutta ihosolukkoa pois. Nyt runsas viikko myöhemmin voin todeta, että jalat ovat pikkuisen pehmeämmät ja voivat paremmin, mutta karheutta niissä silti vielä tuntuu. Nyt suihkun jälkeen voisinkin yötä vasten taas voidella ne :) Katselen, mitä säännöllinen rasvaaminen jalkojeni iholle sitten jatkossa tekee. Stay tuned. I will.





Tänään olen viettänyt leppoisaa sunnuntaita. Eräs ystäväni, joka asuu nykyisin Tanskassa, tuli Suomeen lomailemaan ja näin hänet tänään. Menimme isolla ystäväporukalla intialaiseen syömään ja ruoka ja seura oli taivaallista. Oli ihanaa viettää muutama tunti vaihtaen kuulumisia ja nauttien sunnuntai-iltapäivästä. Jatkoimme vielä teehetkellä yhden tyttösen kotona.

Nyt olen kotona, olen holvannut suihkussa ihania kosmetiikka-aineitani ja seuraavaksi holvaan niitä vähän lisää. Telkkarista alkaa elokuva P.S. I love you, ja taidan katsoa sen. Rakkaushömppää minulle nyt heti kiitos ja Gerard Butler, oh yes.

5 hyvää asiaa tänään:
1. Tyttö Tanskasta
2. Intialainen ruoka
3. Posken tasoittunut iho
4. Gerard Butler
5. Vaniljasuitsukkeen polttaminen

Ei kommentteja: