keskiviikko 3. lokakuuta 2012

Kiire

Miten voikin ihmisellä olla nykyään niin kiire, ettei ehdi tehdä mitään? Mihin se aika oikein menee, kun mikään ei etene, mitään ei tapahdu, mitään ei ehdi, mutta koko ajan on kiire?

No, tämä olkoon nyt pieni elonmerkki Jo'sta. Postauksia on ajatuksissa jo monia: pitäisi kirjoittaa matkarapsa Helsingin viikonlopusta, viime aikojen tekemisistä muutenkin, käsityöhommista (The Grand Revelation), syyskuun kemikaaliähkystä ja voisin tehdä kuvapostauksen siitäkin, mitä mä oon viime aikoina ostellut, koska mikään, MIKÄÄN ei voita materiaterapiaa!

Huomenna mä en aio poistua lähikauppaa kauemmas, mä en aio nähdä ketään enkä puhua kenellekään - huomenna on tiedossa omaa aikaa, omia juttuja, siivoamista, ihan oikean ruoan kokkaamista ja ju nou, semmosta, mitä ei vaan kerta kaikkiaan oo ehtiny tehdä tässä viime aikoina jostain syystä. Jos sais naputeltua pari kirjoitelmaa tännekin jossakin raossa.

Loppuun vaikka 5 hyvää asiaa tänään:
1. kirppistely yhden ystävän kanssa
2. lähiostarireissu toisen ystävän kanssa
3. iltateet mun luona, lakritsitee oli kuin nestemäistä jälkkäriä
4. se, että söin mitä kaapissa oli: lounaaksi luomutäysjyväspagettia ja jämälusikallinen pestoa, illalliseksi luomutäysjyväspagettia ja nokare oivariinia+turaus luomuketsuppia
5. Hurjapäät 4 telkkarissa, Dieselin Vin on vieläkin ihan mjees ;)

Ei kommentteja: