tiistai 31. heinäkuuta 2012

Chemical Sister

Mää niin rakastan listoja <3
Tänä iltana aion vielä listata ilokseni, mitä mun kosmetiikkahyllyltä on heinäkuussa loppunut.

1. 750ml pönikkä Tigin Epic Volume hoitoainetta. VICTORY!
2. Cutrinin Chooz muotovaahto.
3. Jokin Citymarketista ostettu purnukka kookos-limen tuoksuista vartalovoita.
4. Doven kurkku-vihreä tee nestesaippua.
5. Herbinan Marjaspa vartaloemulsio.
6. Lorealin Nutri Bronze vartalovoide.
7. Lushin Rockstar-palasaippua.
8. Garnierin Clean and fresh kasvovesi.
9. Freemanin Chocolate & Strawberry kasvonaamio.
10. Biothermin Skin-ergetic yövoide.
11. Rainbow'n Silky shave sheivausvaahto.
12. Acorellen karvanpoistovaha.
13. LdB antiperspirantti.
14. Denta suuvesi.
15. Refreshing wipes kosteuspyyhkeet.

Lisäksi Oriflamen hyväntuoksuinen sydämenmuotoinen saippua luiskahti käsistäni kylpyammeen ja seinän väliin. Farewell.

Mulle tuli äsken iltasuihkussa semmoinen olo et "mä en jaksaisi enää. eikä mun ihokaan jaksaisi enää." Mut ei täs mitään, jos sama tahti jatkuu kuukausittain niin mun kosmetiikkahylly on pian tyhjä <3

Ei kommentteja: