sunnuntai 25. marraskuuta 2012

Myyjäisasiaa

Paljastin jo aiemmin olevani menossa Someron Ruokava-messuille ystävän kanssa kaupittelemaan itsetekemiämme käsitöitä ja jouluherkkuja. Tästä minun piti kirjoittaa suuri paljastuspostaus sekä tarinoita matkan varrelta, mutta suunnitelmat muuttuivat jälleen kerran. Nyt näytän kuitenkin kolmella kuvalla lyhyesti, mitä olen saanut aikaiseksi ja tänään pakattua.
19kpl vetoketjupussukoita, erikuosisia ja -kokoisia. Olen kaavaillut näille hinnaksi 4e/kpl.

20 kpl erilaisia, -kuosisia ja -kokoisia kangaskasseja. Näistä olen ajatellut pyytää 6e/kpl.

Ja viimeisenä muttei vähäisimpänä joulusukkia 20kpl. 12kpl, joissa koristeena punainen sydän, 8kpl, joissa koristeena ruskea (pipari)sydän. Näillekin olen kaavaillut hinnaksi 4e/kpl.

Kolme muuta tuoteryhmää on vielä laputtamatta ja pakkaamatta, mutta ajatuksena on tänä iltana saada loputkin tuotteet kuntoon ja valokuvattua. Niistä toivottavasti saan aikaiseksi oman postauksen sitten myöhemmin.



2 kommenttia:

J-cakes kirjoitti...

Ihania joulusukkia, kiitos <3

Jo kirjoitti...

Olkaa hyvät! <3