lauantai 6. marraskuuta 2010

Tänään

...olen nukkunut pitkään.
...olen löytänyt vahingossa uuden lempielokuvan; Berliinin taivaan alla.
...olen tilannut kaverin kanssa meikkejä Floridasta.
...olen syönyt nuudeleita ja Apetina Feta Snackia.
...olen käynyt läpi meikkini ja heittänyt pois vanhentuneen meikkivoiteen, vääränvärisen puuterin ja 4 kuivunutta ripsaria (joista 3 olen saanut jostakin).
...olen löytänyt varastoistani meikkipuuterin, joka on jäänyt käyttämättä ja joka osoittautui testissä täydelliseksi.
...olen käynyt läpi kynsilakkani ja heittänyt pois 4 kuivahtanutta/muuten viallista ja raakannut kavereille annettavaksi 5 lisää.
...olen lakannut varpaankynnet vaaleanpunaisella ja hopeaglitterilakalla ja hihitellyt lopputuloksen söpöydelle.
...olen tehnyt sormien kynsiin ranskalaisen manikyyrin ja koristellut ne viimeisillä sydänkynsitarroilla.
...olen viettänyt spa-hetken, lätrännyt kosmetiikalla suihkussa ja nauttinut siitä suunnattomasti.
...olen katsonut pätkiä elokuvista Rottatouille, Antz, Corpse Bride ja Elf, kaikki tv:stä.
...olen juonut ison mukillisen Yorkshire-teetä, jossa on mukana sitruunaviipale.
...olen viettänyt herkkiä hetkiä kissa sylissäni.
...olen tehnyt varmasti jotain muutakin, mutta tässä ensimmäisenä mieleen tulleet ^_^

Täällä tuoksuu ihanalta mansikkajugurtilta tai -jäätelöltä, kiitos Body Shopin mansikkavartalovoiteelle. Happy Jo is happy.

Ei kommentteja: