tiistai 20. elokuuta 2013

Something new, something blue

J-cakes kävi lomailemassa Englannissa ja mäkin sain palasen Englantia samalla. :)


Pyysin tuomaan Herbal Essences-merkin trooppisen tuoksuista Hello hydration-shampoota Bootsista ja hävettää myöntää, mutta oon nuuhkinut sen tuoksua tuosta pullonsuulta enemmän kuin yksi tai kaksi kertaa tässä jo. Se vaan tuoksuu niin hyvältä ja on mun suosikkishampoota. :) Iloinen olen tästä, sillä tätä oli ikävä!

Viekas ystävä oli kuitenkin napannut mulle mukaan vielä jotain muutakin. Skotlannista sain tuliaiseksi kelttihenkisen sinisen kaulakorun. Siinä on pisaran verran verenpunaista myös ja koru on kyllä ihan tosi kiva! Oon pitänyt tuota nyt joka päivä sen jälkeen, kun sain sen, ja se tuntuu omalta. Tuossa se roikkuu nytkin, lähellä sydäntä.

Kolmas pussista paljastunut juttu oli tuubi Nivean in shower-suihkuvoidetta, jonka J oli saanut kylkiäisenä kaupasta ja antoi mulle kokeiltavaksi, sillä J on kehunut tätä ostettuaan täysikokoisen tuotteen ja mua kiinnostaa kokeilla, minkämoista se on. En tokikaan vielä ole ehtinyt ;)

Semmoinen setti sinistä on saapunut Jo'n maailmaan. Kiitos kaikista J, it's good to have you back!
Onkos muilla suosikkijuttuja mitä pitää saada ulkomailta? Tai ootteko saanut kivoja tuliaisia muuten?

3 kommenttia:

T. kirjoitti...

Mä luulen että jos kävisin useammin Briteissä mitä tähän asti olen siellä ollut, niin varmasti muodostuisi suosikkituotteita mitä toivoisin aina tuliaiseksi. :)

Jo kirjoitti...

Tuliaisia on kyllä aina kiva saada ;D

J-cakes kirjoitti...

It´s good to be back Jo <3
Next monday then :)