keskiviikko 20. helmikuuta 2013

Chemical Sister does holiday, part III

Mä hei tiedän, ettette voi uskoa hyvää onneanne, kun saatte vielä tänäänkin lukea mun kosmetiikkahöpinöitä. Ihan totta!

Koska sen lisäksi, että mä oon saatellut viimeiselle matkalleen kasan eilen ja toissapäivänä esiteltyjä juttuja, on mulla ihan hirmumonta loppumaisillaan olevaa tuotetta. Titta hit:
No katos poikaa kun kuva tärähti just kuvaa ottaessa.
Loppumassa lomalla lotrattu Garnierin Ambre Solaire after sun voide, joka yleni juuri iltavoiteeksi kunnes loppuu.
Lisäksi Avonin vaniljavartalovoide, joka humisee tyhjyyttään.
Body Shopin mustikkavoi käytössä jaloille, vajaa kolmasosa purkista jäljellä.
Yves Rocherin Tahitin monoi öljy on itse asiassa melkein täynnä, mutta käytän sitä nyt lomaiholla joka päivä, että loppunee vajaassa viikossa.
Osiksen lämpösuojassa on tippa.
Guessin Seductive I'm yours suihkuvoiteessa tavaraa viikoksi.
Erisan puhdistusemulsio on kans noin vähissä ku näkyy.
Garnierin UltraDry antiperspirantti on kans melkein finito. Suosikkini; hyvä tuoksu, ei petä, pitää kuivana.
Lumenen kasvonaamiossa pariksi kerraksi tavaraa.
Medisoftin käsidesin oletin loppuvan reissussa, mutta toisin kävi. Muutama millilitra pohjalla.
Garnier Bodytonic sugar scrub ei ehtinyt loppua ennen lomaa; nyt en tiedä koska uskallan käyttää sitä etten hankaa päivetystä pois iholta. Kyllä, olen juuri niin pinnallinen ;)
Avonin vadelma-kiinanruusu shampoo ja hoitoaine. Halpista ja huonolaatuista, mutta onneksi loppuvat pian!
Minigrip-pussin amerikanserkussa eli Ziploc-pussissa on muutama pieni pala Lushin Demon in the Dark-saippuaa. Omenainen ja minttuinen saippua ei kulunutkaan lomalla kokonaan loppuun, sillä toisin kuin KAIKKI muut aiemmat Lushin saippuani, tämä ei vaahdonnut sitten yhtään.

Mutta että näin. 14 tuotetta kulunut loppuun ja 14 tuotetta on pian poissa.
Voi kunpa voisinkin sanoa, että wohoo, näin olemme päässeet eroon kaikista kemikaalisiskon kosmetiikkavarastoista, mutta ei. Näin ei ole. Mun ei tarvitse ostaa yhdenkään loppuneen tai loppumassa olevan tuotteen tilalle uutta, sillä kaapissa on valmiina jotain käyttökelpoista odottamassa tai voin olla kokonaan ilman... Ainakin toistaiseksi ;)

Ei kommentteja: