tiistai 4. helmikuuta 2014

Helmikuun Livbox

Taas se aika kuukaudesta! Mä en ehkä huomaisi, kuinka nopeasti viikko toisensa perään vierähtää, ellei uusi Livbox ilmestyisi aina kuun alussa ja muistuttaisi. Tammikuun boksi on mulla vieläkin ihmettelyn kohteena eikä uutuudenviehätys ole ehtinyt laantua ollenkaan. Ja eilen posteljooni taas rimpautti ja nakkasi käteen helmikuun painavan laatikon.
 Olen tosi tyytyväinen näihin John Frieda shampoo- ja hoitoainenäytteisiin: riittoisa 50ml koko mahdollistaa kunnolliset testailut. Frieda on mulle aiemmin tuttu Brilliant Brunette -sarjastaan, jota sattumalta ostinkin viime viikolla Kicksin -25% alesta shampoon ja hoitoaineen verran. Olen samoja tuotteita käyttänyt pari tuubia aiemmin ja todennut hyviksi. :)
 Täysikokoinen 50ml Neutrogena käsivoidetiiviste
Eucerinin hoitovoidenäyte talven karhentamalle iholle.
 Eka Livboxissa tullut tuote, jonka kohdalla oikeasti huusin "EI! EI! EI!".
Olen taistellut muinaisina aikoina ostamaani Garnierin BB-voidetta tyhjäksi jo ihan liian kauan:
ensin luulin hyväksi, mutta osoittautui iholla tummuvaksi ja liian rasvaiseksi.
Ja niin, oma ostokseni on sävyä 02 light/clair.
Tämä Livboxin 50ml yllätys on sävyä medium. Käytännössä siis ORANSSI.
Aiemmin saadun Clarinsin oranssin BB-voiteen ohella ainoa tuote, joka on täysin hyödytön mulle.
Aiemmin boksissa tuli kirsikka-Carmex, nyt Classic-versiota purkki.
Tykkään, vaikka puikko olisikin parempi kuin purkki.

Kolme täysikokoista ja riittoisat näytteet, kivaa! :)

Ja ystävänpäivääkin haluttiin muistaa jotenkin:

Veljelle aion tarjota Beckhamin miestuoksunäytettä ja Schwarzkopfin 3DMENSION miesshampoota, josko kelpaisi. Voi kyllä olla, että vastaukseksi tulee miehisen klassinen "Mitä mä näillä teen?". Ainakin viime helmikuussa, kun tyrkkäsin veljelle boksissa tulleen Calvin Kleinin miestuoksun, hän kyseenalaisti koko tuotteen, kun näyte oli niin pieni.
"On tää kyllä aika pieni, täähän kuluu heti."
"Niin no se on näyte, sitä voi kokeilla muutaman kerran suihkutella."
*hiljaisuus ja epäluuloinen katse*

Joo-o. Miehet ja kosmetiikka, uhka vai mahdollisuus?

Ei kommentteja: