torstai 11. huhtikuuta 2013

Livbox, huhtikuu

Täytyy todeta sama, kuin kuukausi sitten: Aika kuluu hirmuisen nopeasti. Vastahan sain edellisen Livboxin, ja viime viikon torstaina Facebookin Livbox-sivulla laittoivat viestiä, että paketit ovat taas lähdössä matkaan.

Olin tietty kuin kissa pistoksissa koko alkuviikon ja eilen keskiviikkona sitten kiva posteljoonini rimpautti ovikelloa. Livbox is here!

Tällä kertaa boksin teemana oli silmät ja olen hirmuisen tyytyväinen sen sisältöön. Jee!

Clinique, Avene, Simple ja Paese... hyvältä kuulostaa!
 Cliniquelta tuli All about eyes rich silmänympärysvoide, 5ml kokeilukoko. Ostolakossa-blogissa on tätä kehuttu joskus kovasti, joten tosi kiva päästä kokeilemaan. 5ml on vähän tavaraa, mutta kun ottaa huomioon, kuinka vähän kerralla tätä kuluu, tämä näyte kestää pitkään! 36€/15ml.
Avenelta paketissa oli Eau Thermal -terveyslähdevesi suihkepullossa. I have no idea what this is or what it does, but I love it. Oon eilisestä lähtien suihkinut tätä kasvoilleni ~aina, kun pullo on osunut tielleni. Ilmeisesti aina, kun saan vesisuihkun kasvoilleni terveyslähdeveden tai valasroiskeiden muodossa, alan kikattaa. Tämä sopii pakkaustekstin mukaan vaippaihottumaan, ärsytykseen, karvanpoiston jälkeiseen punoitukseen, meikin päälle, auringonpolttamiin, kasvojen punoitukseen, urheilun jälkeen, kesällä ja matkustaessa. 6,80€/50ml.
 Simplen silmämeikinpoistotyynyt sai kehuja ystävältäni jrernalta. Mulla on ollut muita meikinpoistopyyhkeitä, mutta ei tällaisia silmämeikinpoistoon tarkoitettuja. Eilen käytin yhden kokeillakseni, ja pyyhe tuntui vähän kuivalta. Silmämeikki lähti ihan kokonaan, mikä on mulla harvinaista, mutta tuntui aika kovalta hinkkaamiselta tämän kanssa ja iho tarvitsi paljon rasvaa. 5,50€/30kpl.
 Neljäs tuote oli Paesen luomiväripaletti. Tämän kanssa oli käynyt niin, että vaikka paketti oli ihan kunnossa ja tämäkin oli erikseen kääritty kuplamuoviin ja aseteltu pakkauspehmikkeiden sekaan, se oli mennyt säpäleiksi ja todella kurjan näköisessä kunnossa oli saapuessaan. Ilmoitin asiasta Livboxille ja ällistyksekseni sain heti vastauksen, että lähettävät mulle uuden, kunnossa olevan luomivärin. Huippua asiakaspalvelua! Mietin hetken mitä voisin tälle kappaleelle tehdä ja muistin, että mulla on tuollaisia pieniä, kirkasta muovia olevia pikkurasioita tyhjänä. Sain siivottua pirstaloituneen luomivärin niin, että shimmerinen vaaleanpunainen sävy pääsi omaan rasiaansa ja putsasin paletin parhaani mukaan. Vaaleanpunaisia hippuja on vielä ympäriinsä paletissa, mutta kohtuullisen hyvin sain sen kuitenkin puhtaaksi. Tumminta sävyä oli myös irronnut toisesta reunasta isohko liuska ja heitin sen menemään, ei ansainnut mielestäni omaa pikkurasiaa :D Anyhow, tämän huippumielenkiintoisen luomiväripaletin putsauskertomuksen jälkeen todettakoon, että palettini sävyssä Luxus 110 on täydellinen; mahtavat sävyt ja ihana shimmerinen laatu. Piti eilen kokeilla heti toisella paletilla tehdyn vaaleanliilan silmämeikin päälle. 7,95€/4g.

Mulla tuli nyt tämän paketin myötä kolmen kuukauden Livbox-tilaus päätökseen. Toisaalta oon ihan intsivintsinä ja ehdottomasti sitä mieltä, että jatkan tilaajana, toisaalta mietin, että onko tämä hintansa arvoista ja olisko mulla tärkeämpääkin käyttöä sille rahalle. Toisaalta mietin, että voinhan uusia tilauksen muutaman kuukauden päästä uudestaan, jos tulee sellainen olo, että olen menettänyt jotakin, toisaalta tämä on tosi kivaa piristystä arkeen ja aina innoissani hymy huulilla avaan paketin, kun posteljooni sen mulle kiikuttaa. Dunno. Time to make some decisions.

Ei kommentteja: