sunnuntai 3. maaliskuuta 2013

Huh huh. Huh.

Mulla on ollut Tensku-loman jälkeen nämä pari viikkoa niin "kiire", etten oo paljon ehtinyt kirjoitella mun fabulousista lifestylestä. Matkarapsakin oli monen monituista päivää luonnoksissa, ja kirjoittelin pätkän kerrallaan ja lisäilin kuvan sinne, toisen tänne.

Nyt on tiedossa toivottavasti hetken aikaa vähän rauhallisempaa menoa, musta tuntuu tällä hetkellä siltä, että oon sen tarpeessa. Kaipaan järjestystä ja keveyttä ja raikkautta elämään just nyt! Vaihdoin aiemmin tänään päivällä blogin ulkoasunkin entisestä tummanharmaa-pinkistä tähän nykyiseen mustaa tekstiä valkoisella pohjalla layoutiin.

Nää pari viikkoa on ollut mukavasti töitä ja reippaasti sosiaalista elämääkin. Jrerna-murun kanssa oli perinteiset treffit pian Teneriffalta paluun jälkeen. Erikseen pitää mainostaa, että zombieleffaeväänä meillä oli kanapastasalaattia, sipsiä, strawberry cheesecake-jätskiä ja teetä. Hyvää ruokaa olikin, vaikka tukkoisuus-pönötys-hiilareita nuo pitikin sisällään vähän turhan paljon :)

Oli myös ihanien opiskelukavereiden kanssa ravintola-baari-ilta, jolloin käytiin ensin Di Trevissä syömässä (herkkutattirisotto oli oikein hyvä) ja The Cow:ssa drinksuilla. Olin selvinpäin liikenteessä, ja siitä olen itselleni aivan superkiitollinen!

Tänä viikonloppuna seurueelleni oli varattuna 4 hyttiä Viking Gracelta ja perjantai-illan risteily oli aivan hauska, mutta hyvin perinteinen risteily. Grace on toki iso ja uusi laiva, jonka sisustukseen on panostettu ja siitä paljon pisteitä. Laivan konsepti vain on täysin sama, kuin muillakin laivoilla. Eikö todellakaan voi keksiä mitään uutta? Ohjelma oli perinteistä, yökerhon bilebändi - perinteinen, buffetin ruoka - todella herkullista, mutta täysin samaa, kuin kaikilla muillakin laivoilla. Siis, really? Onko jonkin uuden keksiminen niin vaikeaa, liian suuri riski, mitä? Olen siis hieman pettynyt siihen, että uusi ja uljas Viking Grace ei olekaan kovin "uusi", jos ymmärrätte mitä tarkoitan.

Olen tässä jo pidemmän aikaa ollut hieman flunssaisen oloinen eikä ole aivan selkeyttä siitä, olenko kipeä vai terve. Laivareissu veti kyllä ihan tukkoon ja kuivatti nenän limakalvotkin sopivasti taas ihan täysin. Takki on ollut tänään ihan tyhjä, tahdon vain lipittää kylmää hanavettä tuoppikaupalla ja lojua sykkyrällä.

Olin haaveillut ennen laivailua, että tänään olisi ollut suuri siivouspäivä, mutta no, sehän ei toteutunut. Nyt pitäisi löytää itsestään jostain ne voimavarat, että saisi tehtyä kunnollisen raikastavan kevätsiivouksen, varattua kirppispöydän, kutsuttua vanhemmat taas parin kuukauden tauon jälkeen perhelounaalle, työskennellä veroilmoituksen parissa ja päivystää töitä. Tekemättömät työt painavat enemmän kuin tehdyt, tiedän. Itsestäänkin voisi huolehtia paremmin, ja tiedän senkin, mutta viime aikoina kaikki muu on mennyt sen edelle ja jos aikaa ja energiaa on vielä riittänyt, sitten on voinut miettiä omaa hyvinvointiaan. Kahden viikon päästä on kontrolliaika lääkäriinkin. Voisinks mä ajatella sitä vaikka sit vasta kahden viikon päästä? Tunnustan, että väkisin se putkahtelee mieleen tämän tästä.

Oiskohan se taas aika kirjoittaa itselleen yksityiskohtainen tehtävälista. Voi sitten tuijotella sitä sen aikaa kun lepäilee ja alkaa hommiin kun on riittävästi virtaa. :)

PS. Oon ihan huipputyytyväinen itseeni tuon risteilyn jälkeen; olin jo päättänyt ostaa sieltä Escadan Cherry in the Air-tuoksun ja himoitsin myös Lady Gagan Fame black fluidia, mutta jätin molemmat tax freehen! Kemikaalisisko osoittaa huimaa tahdonlujuutta.

Ei kommentteja: