perjantai 31. elokuuta 2012

5 hyvää asiaa tänään

5 hyvää asiaa tänään:
1. söin hetken mielijohteesta aamupalaksi 2 vohvelia, joiden päällä oli jätskiä (Valion hurmaava kinuski)
2. tiskatessani radiosta tuli Guns n' Rosesin Sweet Child O'Mine. Perse alkoi keikkua heti ja päässä meni näytönsäästäjä päälle. Kun seuraavan kerran havahduin tekemisiini, olin tiskannut puolet tiskivuoresta ja lauloin biisin mukana to-del-la huonosti. Olin just lopettelemassa tiskaamista, kun Scorppareiden Still loving you alkoi soida. Keskityin jynssäämään tiskipöytää hartaudella, mutta lopulta piti vaan seisoa radion vieressä kuuntelemassa biisi loppuun, ennen kuin radion voi sammuttaa.
3. tajusin, että kohta on se aika vuodesta, kun mä haluan kuunnella joka päivä ainakin kerran Type O Negativen October rust -levyn läpi. ruska <3
4. kynttilöitähän oon polttanut elokuussa jo muutaman viikon iltaisin, kun on jo pimeää.
5. nyt voi käyttää jo hihoja, eikä tule ällölimahiki, vaan tuntuu pehmeältä ja lämpimältä ja turvalliselta.

+ mulla on hirmuinen ikävä mun murupurua. äiti soitti just ja sanoi, että on chupalla kaikki hyvin ja se pääsee ulkoilemaankin joka päivä valjaissa. ikävä on pikkuista kaveria silti.










tytöt tykkää pojista ja pojat tykkää tytöistä. mussu tykkää mamista ja mami tykkää mussusta. pusk, pusk.

Ei kommentteja: