lauantai 11. tammikuuta 2014

Klassikko

Eilen kävi klassinen "Oho, mä vahingossa".

Vietettiin J:n kanssa perjantai-iltaa ja käytiin Hämeenkadun intialaisesta hakemassa vähän take awayta.
Tehtiin tilauksemme, mä otin Palak paneeria (nam), ja meille kerrottiin, että ruoassa kestää 25-30 minuuttia.

No kuinkas sitten kävi, hä?
Askeleet vei "ihan vain katselemaan" myös Hämeenkadulla sijaitsevaan Iittala Outletiin. Jossa on nyt tietenkin vuodenvaihteen ale.

Mulla on maanantaina palkkapäivä.

 Harmaat Kartio-lasit, 4kpl, -50%.
Punaiset Taika-mukit, 2kpl, -50%.

Kartio-lasit on siitä ihan jees ostos, että mulla on ollut noita kirkkaina kuusi kappaletta, mutta pari on mennyt rikki tässä kymmenen vuoden aikana, ja olen ollut aikeissa ostaa kaksi kirkasta lisää, että olisi taas puoli tusinaa. Nyt bongasin kuitenkin nuo ja olivat mielestäni sen verran edulliset, että ostin. Musta on ihan kiva yhdistää kirkkaat ja harmaat toisiinsa :)

Taika-mukeista ei ole muuta sanottavaa, kuin että halusin ne. Simple as that. Voiskin vaikka heti pesasta noista toisen ja keittää iltapäiväteet. :)

Mutta että tavallaan tuli aika kalliiksi se intialainen take away...

2 kommenttia:

T. kirjoitti...

Iih, noi Taika-mukit on NIIN kauniit! Saako udella, mitä niille jäi hintaa? (ihan ku mulla ei olis riittävästi mukeja jo! Mutta aina pari kappaletta uusia saa itselleen perusteltua :)

Jo kirjoitti...

Tuo kahden kappaleen paketti oli nyt 19e. Kallishan se on edelleen, tavallaan kun ajattelee, mutta parempi olla välillä ajattelematta vaan ;)