perjantai 28. joulukuuta 2012

Chemical Sister - addiktio edition

No hei, kemikaalisisko täällä jälleen. Oon tässä joulukuussa saanut muutaman purnukan tyhjenemään ja kerännyt puolityhjiä pulloja kylppäriin tarkoituksenani jättää niille jäähyväiset tammikuussa, mutta tämä ei nyt ollut asiani tällä kertaa.

Mä olen varmaan puolisen vuotta koittanut kieltää itseltäni meikki-intoilut ja kaiken sellasen naisellisen hömpän. Lakkautin Trendin ja Olivian tilauksen ja karttelin melko hyvällä onnistumisprosentilla kosmetiikkaosastoja.

Sitten alkoi tuntua vähän siltä, kuin olisi leikannut itseltään raajan irti. Miksi ihmeessä yritän kieltää sen, että saisin olla kiinnostunut kosmetiikasta ja "akkojen jutuista", kun mulla luontainen kiinnostus siihen kerran on? Sama kuin yhtäkkiä päättäisin, että ei, nyt kertakaikkiaan en enää saa tehdä käsitöitä tai katsoa elokuvia. Mitä ihmettä oikein puuhaan?

Ennen joulua sitten näin telkussa jonkin lehtitalon mainoksen ja samantien ajauduin surffaamaan netistä, missä hinnoissa Trendi ja Olivia nyt on. Molemmista oli 4-5 lehden tilauksesta tarjous ja kylkiäiseksi saa toisesta Minna Parikan suunnitteleman vetskaripussin, toisesta Lumenen valokynän. Tilasin molemmat lehdet samantien. Ei mun henkeni voi olla kiinni siitä määrästä rahaa, mikä noihin tarjoushintaisiin tilauksiin meni.

Olen jo pitkään seurannut Ostolakossa-blogia, jonka kirjoittaja harrastaa samaa kosmetiikkapurnukoiden poiskäyttämistä kuin minä, mutta PAAAALJON suuremmassa mittakaavassa. Tänä syksynä englantilaistunut bloginpitäjä tilasi itselleen Brittein saarilla toimivan Glossybox-konseptin kaiketi puoleksi vuodeksi ja ihastuin ajatukseen. Voi kun meillä Suomessakin! Olisi hauskaa :) Ostolakossa-blogin Glossybox-kirjoitus esim. täällä

Sain sitten kuulla, että Suomessakin on otettu mallia Glossyboxin ideasta ja täällä on lanseerattu Livbox. Livboxin yksinkertaistettu ideologia täällä. Eli kun tilaa Livboxin, maksaa ensin tilauksensa ja sitten vaan jää odottelemaan kotiinkannettua boksia, jossa 4-6 kosmetiikkatuotetta. Aiemmin tuo Livbox oli harvojen ja valittujen, kutsun saaneiden ulottuvilla vain, mutta tänään sain päähäni googlata asiaa ja näköjään Livbox on nyt kaikkien saatavilla. Ja tiedätkin varmaan jo, mitä tapahtui. Tilasin sen itselleni 13,90 kuukausihintaan kolmeksi kuukaudeksi :) Eihän tämä hyvää tee kosmetiikan vähennysprojektille, mutta olen 100% varma, että ilahdun joka paketin saadessani ja luultavasti tulen saamaan monia hyviä tuotteita, joita en muuten koskaan ostaisi. Joulukuun boksissa on ollut esim. nämä tuotteet täällä

Oon kyllä aika superinnoissani. Hyvää alkuvuotta Jo'lle :)

2 kommenttia:

alinore kirjoitti...

Mä sain kans vihdoin kutsun about kk sitten, mutta en ehtinyt enää joulukuun boksiin mukaan. Odottelen siis tammikuun kosmetiikka-annosta. :)

Jo kirjoitti...

Jee jee jee, mulle tulee eka helmikuussa. Kerrohan sit mitä tammikuun boksi pitää sisällään! :)